Lördag 8/12-2012

Hej!
Sorry för den dåliga uppdateringen. Hela denna veckan har bestått av jobb och det har varit långa dagar och sjukt jobbiga. Ungarna på jobb har varit helt uppåt väggarna alltså! Idag vaknade jag vid ca 11 och började hjälpa till att städa lite i vår garderob, sen åkte jag, Frida och Jenny iväg till gymmet och vi körde igenom vårt program vi fått. Jobbigt, men sjukt härligt känns det nu efteråt :-)
 
Just nu står kycklinggrytan på spisen och bulgurn lika så, är väldigt hungrig så det ska bli gott att äta snart. Sen ska jag slänga in en maskin eller två med tvätt också, behövs nu. Ska även snacka med min älskling <3
Jag hoppas ni har haft en bra vecka och att ni får en fortsatt trevlig lördag!
Sköt om er!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0