Farmor mår bra och är med farfar!!

Hej!
Min farmor dog för nästan 2 år sen och jag har tagit det väldigt hårt för jag stod henne väldigt nära. Idag så pratade en lärare med min lilla syster att min farmor hade det bra och att hon var med farfar nu. Hon kunde säga vad hon hade på sig, vad hon gillade och vad som hänt innan hon dog, även vad de hade för bil.

Sen sa hon även att vi skulle besöka henne för vi hade inte fått sagt vad vi behövde säga. Så jag får väl åka dit en dag sen när snön är borta.

Jag har haft en rätt bra dag på jobb, lite mindre barn så det har varit skönt. Dock har jag varit yr och illamående hela dagen :-/ Nu ska jag bara ta det lugnt. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0