Busy busy!!

Hej!
Allt bra? Jag mår bra. Idag har det varit en fullproppad dag. Imorse så körde vi iväg till Malmö först på en loppis. Jag lyckades fynda 2 maskaror för 100 kr, i annan affär kostar de 300 kr.Så då blev jag lycklig :-) Sen körde vi iväg till Burlövs center där vi möte upp resten av gänget och skulle handla med vår pappas moster Brita ( Vår andra mamma). Vi handlade lite bullar och pålägg för vi skulle fika hemma hos henne. Sen när vi var klara där så körde vi hem till henne. Där åt vi bullar och snackade lite och hade väldigt trevligt.
 
När vi sen körde hem verkade alla vara så sjukt trötta för alla vilade när vi kom hem. Idag skulle vi även fira vår far och han ville att vi skulle äta kina mat så det fick det bli och det var riktigt gott :-)
Nu skriver jag lite med min älskling och sen kanske vi spelar lite yatzy eller något. Idag har det snöat här i Trellehulla och tyvärr så har det lagt sig, sjukt tråkigt för jag gillar inte snö direkt. Måste köpa kängor imorgon då alltså. Imorgon ska vi även fira vår mamma som fyller år på måndag, så då blir det tårta. Känner att jag måste upp på gymmet också, går fan upp det man gått ner lika lätt ju :-(
 
Jag hoppas ni haft en bra dag och att ni får en trevlig kväll. Ta det lugnt om ni ska ut och kör försiktigt!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0