----

Hej!
Idag när jag kom hem från jobbet hade jag så sjukt ont i huvudet så jag var tvungen att lägga mig. Kunde inte alls gå och köra zumba. När jag vaknade sen så hade jag fortfarande ont och då tog jag en tablett och sen gick det över. Då fick jag ett rus och körde iväg till gymmet så jag fick tränat något idag, skönt.
Annars var det lugnt på jobbet, vi hade inte så många barn så det var skönt.
 
Imorgon är det jag som har stängningen och sen på kvällen ska jag och några arbetskamrater och mina systrar träffas och käka och snacka. Det var ett tag sen vi gjorde det så vi tyckte det var dags igen.
Har ni haft en bra dag? Nu ska jag snacka lite med min älskling sen blir det sängen! Sov gott när ni lägger er.
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0