You make me wanna.....

Hej!
Nu var det ett tag sen jag blogga, men har inte haft något roligt att blogga om, allt är lite upp och ner nu och det är ingen som vill läsa om skit när man kanske redan har skit om ni förstår vad jag menar. Jag får återkomma med bloggen när jag är på hugget igen och kan blogga om lite gladare saker istället.
 
Imorgon startar ju Malmöfestivalen, dock ska Hannah och jag inte dit förrän på lördag, sen blir det utgång efteråt. Imorgon ska vi bara in till Malmö för att hämta upp hennes kille så han kan sova över här i trelleborg med henne.
Så blir väl att umgås lite med dem imorgon. Resten av familjen ska hem till vår syster i Ystad och sova över där i deras gästhus, så de kommer intew hem förrän på lördagen, blir säkert hur trevligt somhelst :-)
 
Nu ska vi köra iväg till affären. Jag hoppas ni haft en bra dag!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0