Värmebölja??

Hej!
Var kommer denna jäkla värmen ifrån?? Även idag har det varit sjukt varmt, dock fläktat lite lite grann. Idag har jag jobbat några timmar i eftermiddag mellan 13 -16.30. Har väl börjat lära mig lite av barnen namn, men det var verkligen inte lätt att lära sig det på detta stället.
När jag kom hem så kom jönssonligan hit, så det blev ju lite snack med dem. Sen efter 15 kom resten av familjen hem så då blev det lite spelande med Flisan och Frida.
 
Fick även besök idag, eller besök var det ju inte så direkt men de kom förbi utanför trädgården så vi fick se den lilla, så jäkla söt :-)
Nu har vi käkat middag och jag ska nog upp och duscha av mig strax, är så jäkla svettig :P
 
Jag hoppas ni har haft en bra dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0