Trööttt!!!

Hej!
Igår åkte som sagt resten av familjen till ystad och skulle övernatta hos min stora syster, pappas dotter. Det var bara Hannah och jag som var hemma. Men Hannahs kille skulle övernatta här så Hannah var inte hemma utan jag var ensam med Miro. Så jag fick gå ut med honom, därav varför jag är så trött idag. Jag somnade inte förrän ca 03 och gick upp vid klockan 08 och gick ut med honom.
 
Ikväll så ska mina systrar dra in till Malmöfestivalen och kolla på Rix Fm, jag känner mig dock väldigt trött och sliten så vetifan om jag orkar gå runt där. Kanske att jag vilar lite och åker in sen och går på disko med dem. Vi får se helt enkelt.
Vad hittar ni på med idag? Det är ju väldigt fint väder härnere :-)
 
Ha en uderbar dag!! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0