Sex and the city!!

Här sitter jag, klockan har precis gått förbi 00.00 och jag har betalat mina räkningar. Hoppas de går iväg så det blir rätt denna gången. På tvn visar de Sex and The city, längesen man såg det nu. Pratade med älsklingen innan på facebook också, dock bara på chatten för han var inne på sin mobil. Hoppas att han åker tillbaka till Sousse imorgon så vi kan snacka och se och höra varandra igen.
Imorgon skulle nog Hannah, Frida och jag dra in till malmö också, till jägersrocenter. Får se om vi hittar på något annat också :-) Längesen man umgicks och hittade på saker tillsammans.
Kom på att jag måste lägga in bilder imorgon också, de jag tog i Tunisien.
 
Vad har ni hittat på med idag?
 
Sov gott!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0