Jobb!!!

Hej!
Idag har varit en riktigt härlig söndag. Det har varit sjukt varmt härnere och dagen har spenderats mycket i trädgården, men det var knappt så man kunde sitta där för man svettades ihjäl. På eftermiddagen så kom jönssonligan ner så grillade vi korv med dem, det var riktigt gott och även vår kompis kom hit och käkade och umgicks.
 
Nu ska jag börja göra mig iordning för sängen. Imorgon ska jag jobba och 2 veckor fram på samma ställe, ligger rätt nära där vi bor så det är skönt. Jag ska vara på fritids så det är ju bara några timmar på eftermiddagen som jag jobbar men det är ju också pengar så jag klagar inte :-)
 
Nu måste jag fixa mig för sängen. Jag hoppas ni har haft en underbar dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0