Valborg!

Hej!
Längesen jag skrev sist, har varit i en liten svacka känner jag, fått tillbaka en del känslor jag inte känt på ett tag :/ Idag är det valborg och det ska vi fira med grillning. Jönssonligan och några kompisar kommer hit och käkar och sen får vi se om vi drar ut och ser på någon majbål, kanske ute vid dalabadet? Förra året så var vi där men det blåste något så fruktansvärt, omöjligt att få till bra foton hahaha.
Annars har det inte hänt så mycket idag, inget jobb blev det så jag tog en rejäl sovmorgon, vaknade upp vid 12 tiden. Jag har diskat lite och snackat med min sötnos lite.

Jag tänkte dra upp och duscha nu så man är ren till ikväll och sen får vi se.

Vad hittar ni på med? Planer för kvällen?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0