Överlevde!

Hej på er!
Igår var det ju fredagen den 13:onde och jag överlevde utan att något hände hahah, riktigt glad för det. Igår jobbade jag till klockan 16, det gick bra och var en lugn dag. På kvällen kom min lilla kusin med familj hit och hälsade på, de frågade om jag ville ha deras dubbelsäng och visst vill jag det. Har just nu en enkel säng men vill ha dubbel och det blir ju bra nu när Mohamed kommer hit så småningom.

Idag skiner solen och termometern står på 14 grader just nu. Jag ska strax bege mig ut i trädgården och sätta mig lite, Miro får hänga med ut också. Jag vill bara ha sommar nu! Jag vill få lite färg och inte vara så jäkla vit hela tiden hahaha, men det hör väl till vinter, om man inte går och solar solarium förstås.

Just nu sitter jag och ser på Mtv, det är " I used to be fat", det är riktigt bra faktiskt.

Jag hoppas ni får en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0