I lost my faith and you gave it back to me!

Heeej!
Idag är det lördag och helgen har redan startat. Idag har jag inga planer direkt, ska nog tvätta lite och sen får vi se vad som händer. Kanske att det kan bli en utgång ikväll om Hannah vill. Jag går aldrig ut ensam för jag tycker inte det är alls roligt, man vill ha någon att dansa med.
En av mina äldre systrar smsa innan och frågade om jag kunde baka något till ikväll om hon och hennes kille kikade förbi. Visst kan jag det, får dock först se om vi har alla ingredienser till det ju :) Baka och laga mat är något som jag alltid gillat att göra, dock är det synd att man inte är miljonär så man alltid hade haft pengar att handla för hahah :D Men så är livet! Det ska kännas att man lever som min lilla kusin brukar säga :D

Det är rätt fint väder idag, solen skiner och det står att det är 16 grader, dock vet jag inte om jag vill tro att det är 16, men det är helt okej väder iallafall. Just nu kikar jag lite på tv, ska strax gå ut i köket och fixa lite med disken, såg att någon hade diskat det mesta redan så det är ju skönt.

Jag hoppas att ni får en underbar dag!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0