Hejsan Svejsan!!!

Allt bra med er idag?
Här är det bra. Idag har jag jobbat en kort dag, från klockan 11 - 16. Idag sa dem att det skulle regna, men solen har skinit och det har varit riktigt härligt. Var ute mycket på jobbet nu på eftermiddagen innan jag gick hem. Nu sitter jag lite vid datorn innnan jag ska köra lilla syster till någon tjejmiddag och sen ska jag och min andra lillsyrra ner och handla lite på hemmakväll!! Yeeey!!
Sen blir det myskväll ikväll med snack med älsklingen på skype. Det är riktigt härligt nu när han är i Sousse så vi kan snacka på skype när vi snackar och man kan se varandra och höra varann, Bäst!!

Nu måste jag göra mig iordning lite och ska strax köra! Vi höra kanske senare!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0