Do you come here much, i swear i seen your face before!

Heej!
Nu har jag lämnat av Flisan därhemma igen och jag håller på att göra lite middag till mig och det står en kladdkaka i ugnen. Mumsigt värre med andra ord!
De andra i familjen är fortfarande iväg, får se när de kommer hem. Solen skiner fortfarande här och jag går nog ut och sätter mig en stund i trädgården sen efter jag ätit, man får ju ta vara på solen.

Imorgon ska jag jobba på mitt favorit dagis och det är en lång dag, 07.30 - 16.30. Men det innebär ju pengar och det tackar man inte nej till.
Vad har ni hittat på med idag då? Har ni också haft solsken hela dagen?

Ha en fortsatt trevlig dag och kväll!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0