Who wants some Tunisian food? :P

Go´kväll!
Nu är alla gäster hemma och sover antar jag. Jag ska strax prata med Mohamed på Skype igen. Vi snackade innan men han skulle bara iväg och dricka lite kaffe och snacka med en kompis sp kom han snart igen. Bechir, Jennys kille och Mohamed snackade innan med varandra på skype, de verkade komma bra överens så det var ju bra.

Dagen var väldigt bra och vi fick en massa skratt. Vi käkade kräftor, dock käkade jag inga detta året annars brukar jag ta någon. Vi hade även pasta och kyckling gratäng så det var gott och jönssonligan hade vitlöksbröd med sig :P Sen drack vi lite. Jag smakade lite rött vin och sen drack vi cider och läsk. Dock drack jag inte mycket. Efter någon timme så bestämde vi oss för att hämta fotbollen och spela lite. Det var skoj.

Jag har bestämt mig för att testa göra lite tunisiska maträtter :D Jag ska testa Brike och Chorba. Dessa två gillade jag så varför inte lära sig göra dem då? :D Sen får jag bjuda på Bechir och Jenny haha :D

Nu ska jag strax lägga mig efter jag snackat med Mohamed. Jag hoppas att ni haft en bra dag.

Puss och Kram


                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0