Vilo Söndag!!

Idag sov jag riktigt länge, var så sjukt trött. Men jag gick ju och la mig efter 03. Igår så åkte vi hem till Malmgren och Bechir och umgicks med dem. Vi snackade först och spelade kort, men sen drog vi ner till hemmakväll och hyrde lite filmer. Vi hyrde 3st skräckfilmer varav2st såg vi igår. Jag satt bredvid Bechir och han höll på att skrämma en hela tiden, slog till en och sånt. Man blev eller var ju dubbelt så rädd :P :D
Men jag och skräckfilmer är inte något som funkar ihopa direkt hahaha.
Gillar ni skräckfilmer??

Idag kommer min stora syster Jenny hem från Stockholm. Hon och min äldsta syster Linda har varit i Stockholm på Super Saturday. Jag hade också velat följa med, men det får bli nästa år då.
Idag ska jag höra med Hannah om hon velat göra pastagratängen så jag kan ha lite matformar till denna arbetsveckan. Jag älskar den maträtten.

Idag kommer även min kar hem till Sousse igen så han har tillgång till internet. Så ikväll ska vi snacka, det ska bli så skönt att se honom igen och höra hans röst.
Nej nu ska jag ta det lite lugnt, håller på att tvätta och sen får vi se vad dagen har att erbjudas.

Hoppas ni får en bra dag!

Puss och Kram


              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0