Näst sista jobbedagen!!

Godmorgon!
Idag har jag sovit ganska bra eller jag tror jag har sovit iallafall. Dock när jag vaknade upp så var alla mina appar på min Iphone huller om buller i telefonen, helt sjukt. Jag kommer inte ihåg att jag har ändrat det och jag tror ju knappast att någon annan har varit inne och pillat på den :/ Nu ska jag gå ut en runda med hundarna och sen ska jag käka något. Min mage är inte helt okej, den är väldigt orolig och jag vet inte vad som är fel :/ Den har varit så nu av och till ett tag.

Vad ska ni hitta på med idag? Ska ni jobba? Gå i skolan? Ni kanske är lediga idag?
Ni får njuta av er dag iallafall, det ser ut att kunna bli rättså fint väder, lite blåsigt kanske men solen skiner :D Det får vi vara glada för.

Jag hade en sån sjukt dålig dag igår och såg framemot att få snacka med Mohamed på kvällen för han kan alltid göra mig glad. Så skickar han ett sms att han är sjuk så han kan inte gå till internetcafét, jag blev så sjukt ledsen för då fortsatte kvällen vara kass. Jag hoppas han mår bättre idag så vi kan snacka.

Ni får ha en underbar dag mina vänner!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0