Måndagen 5/9-2011

Godmorgon! Eller god är väl lite att ta i. Det var meningen att jag skulle köra min stora syster tilll sitt jobb idag. Jag skulle hämta henne kl 09.10. Jag blev först väckt av min mamma som behövde hjälp med en sak på datan vid 07, sen lyckades jag somna om. Vaknar 09.03 och får rusa iväg, men jag är utanför vid min syster vid 09.12. Klockan tickar och jag ringer upp henne och frågar var hon blir av. Då har hon tydligen fått låna min mammas bil och kört själv. Men kul att de berättade det för mig, då kunde jag ha sovit 1 timme längre.
Just nu sitter jag här sjukt trött och arg så in i helvetet. Hatar när ens dag börjar dåligt! Plus att jag ska jobba imorgon på förskolan på förmiddagen så ikväll kommer jag inte kunna snacka med Mohamed så länge för jag behöver min sömn.

Igår kom ju Mohamed tillbaka till Sousse så vi kunde snacka på skype. Det var så roligt att se honom och han hade tydligen druckit lite öl så han gick på helvarv, men det var skoj. Dock var det så mörkt på internetcafét så jag såg bara hans vita tänder när han skrattade hahaha :P :D

Nu ska jag strax ut och fixa lite mat som jag kan ha med till jobb.

Jag hoppas ni får en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0