Lördag 24/9-2011

Godmorgon! Eller jag morgonen är förbi men jag vaknade för typ 40 minuter sen så jag får ha lite morgon stund innan det är dags att sätta fart med alla saker denna dagen.
Jag ska strax hoppa in i duschen och fixa mig, sen måste jag köra iväg och handla. Jag ska laga lax med potatis och dillsås idag till mig och syrran och de hade ingen potatis eller dillsås hemma så det får jag köpa.
Hon är på utbildning även idag så hon är hemma närmre kl 18 så då ska jag försöka ha maten färdig åt henne, sen ska hon träna hela kvällen, idag skulle de få en ny låt som de ska köra imorgon. Så jag vet hur min kväll ser ut :P

Jag hoppas att allt gick bra för Mohamed igår. Han ringde mig och jag hörde inte helt vad han sa, men han snackade om att någons mamma låg på sjukhuset, tror det var hans kusins mamma. Så han var tvungen att åka dit. Jag hoppas hon blir bättre!!

Nej nu väntar duschen.  Jag hoppas ni får en trevlig dag!

Puss och Kram

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0