It´s gonna be a good day!!

Tjenixen allihopa!
Idag har jag sovit sjukt länge, vaknade vid typ kl 14. Sen gjorde jag vid mig lite och sen körda jag och min stora syster Jenny ner till hemmakväll och lämnade tillbaka de filmer jag hyrde förra lördagen, sen fick vi ju såklart köra runt och handla lite som de andra glömt handla till ikväll.
Ikväll så ska vi ha kräftskiva här hemma, Jönssonligan kommer, Jenny och Bechir kommer och Mark kommer och sen är det ju vår familj på 7 pers :D  Så vi blir ju ett helt gäng hahaha.

Jag tror det kommer bli en sjukt rolig kväll, med mycket skratt!! Sen senare ikväll så ska jag snacka med Mohamed på skype och det ser jag också framemot :D
Jag ska försöka uppdatera senare ikväll igen, men det får vi se hur det blir.

Vad ska ni hitta på med idag? Har ni haft någon kräftskiva iår?

Puss och Kram


              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0