I´m fokused, I´m ready....

Sötnosar vad gör ni??

Jag har precis snackat med min morbror och jag ska strax upp och hämta lillkusinen, sen tar vi bussen ner i stan och ska kika runt där lite. Det var ju lite sen vi gjorde något sådant tillsammans så det ska bli skoj. Vi ska lämna in filmer som jag hyrt och sen traskar vi väl runt lite i affärer. Hon kommer säkert vilja ha en massa haha, det brukar bli sånt. Får se om et är rea så kanske hon kan få något. Jag tycker det är skoj att prova kläder på henne :D

Jag bokade ju en resa till Turkiet den 21 September, men nu har jag ju fått jobb. Jag behöver verkligen jobba så jag tjänar pengar och kan spara lite. MEN jag hade gärna velat åka till Alanya. Jag vill det verkligen även om det bara är över en helg. Ett tag var jag helt inställd på att inte åka, men nu vill jag åka. Jag skulle ju gå på turkiskt bröllop med min kompis, jag såg verkligen framemot det och jag har köpt en ny klänning som jag skulle ha på mig. Fan vad detta gjorde en nere helt plötsligt, men tro mig inte fel, jag är jätteglad att ha fått detta jobbet och jag gillar det, men jag hade så gärna velat åka! :( Jag vet inte vad jag ska göra.
Vad tycker ni jag ska göra? Skita i och åka helt eller åka ner över en helg, man åker på fredag natt och åker hem måndag morgon, då missar man ju inget jobb.

Äsch! Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

tycker du ska åka! som du själv sa så missar du ju inget jobb :)

2011-09-02 @ 14:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0