Go´kväll!!!

Hej allihopa!
Hur är läget med er? Själv så är det lite bättre. Jag har varit sjuk nu ett par dagar och har inte orkat blogga. Det började i måndags när jag jobba på kvällen, jag var så himla trött i huvudet och hade en jäkla huvudvärk. När jag skulle köra hem kände jag att jag skulle spy och jag försökte verkligen förhindra det. Men när jag kom hem så spydde jag och hade så sjukt ont i huvudet. Jag orkade inte ens prata eller något. Sen på tisdag och onsdag så hade jag feber och huvudvärk och mitt högra öra gjorde så sjukt ont så jag har fått vara hemma och tagit smärtstillande tabletter. På torsdagen så skulle jag försöka gå till jobb men det gick inte så jag fick bli hemma.

På fredagen kände jag mig lite bättre, ingen feber och ingen huvudvärk, dock så hade jag fortfarande ont i mitt öra. Sen idag så har jag varit förkyld och lite hes och mitt öra gör fortfarande ont. Jag hoppas det går över sen när jag får fixat mina visdoms tänder!
Nu så sitter jag hemma hos mina äldre systrar och vi väntar på Bechir och Jenny ska komma så vi kan snacka och spela spel kanske. Jag ska även snacka med Mohamed. Nu är det bara 99 dagar kvar till vi ses :) Jag längtar som in i bomben!! <3

Nu kommer Jenny och Basse, Wiiee!!

Vi hörs! Hoppas ni får en underbar kväll, Det ska jag försöka ha! :)

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Anna

va skönt att du mår bättre, inge kul o må så dåligt.. har du bokat biljett till tunisien nu?? :)

2011-09-17 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0