-------

Middagen blev riktigt lyckad. Jag verkligen älskar lax och att ha dillsås till är så sjukt gott. Mums!!
Just nu är Jenny hemma om och ska tvätta så jag sitter här lite, sen ska vi nog promenera ner till videomix och handla lite. Sen ska förmodligen Jenny öva på sin bröstlåt inför imorgon, tur det är en bra låt för man lär väl få höra på den X antal gånger ikväll :P

Jag hoppas även att Mohamed kommer in på skype ikväll, för detta lär vara sista gången jag har en data eller data med cam rättare sagt. Ägaren till denna jag lånat nu ska ju ha tillbaka den. Även om han aldrig använder den utan det är de andra som vill ha den.
Jag kommer även att sova hos mina äldre systrar ett tag nu, ska bli skönt. Kommer bli mer lugnt och sen slipper de andra pärona som är där hemma. Dock får vi se hur länge det blir.

Jag har blivit så fruktansvärt förkyld, näsan är helt täppt och sen denna jäkla hostan vill inte ge med sig. Får ge mig iväg imorgon och köpa näsdroppar.
Men det kommer bli en lugn kväll! Jag hoppas ni haft en bra dag!?!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0