Right now this sucks!!

Hej allihopa! Sorry att jag inte uppdaterat på väldigt lång tid, men jag har inte hunnit, har jobbat väldigt mycket och inte haft tid. Tyvärr så kommer et vara så nu ett tag framöver för jag behöver pengarna till när jag ska åka till Tunisien och träffa Mohamed. Mohamed är just nu i sin hemstad hos sin familj så vi har inte snackat på skype på snart en vecka, bara sms och det är så sjukt tråkigt. Han kommer vara där i ca 2 månader sen åker han tillbaka när jag ska komma.

Jag har även haft så sjukt ont i mina tänder och mitt öra. Har knappt sovit på nätterna och sen har det varit fullrulle hela dagarna. Igår var jag i Malmö med Bechir, Malmgren och Jenzan, vi kikade i lite affärer och sen på kvällen kom de hem till oss och snacka och såg lite på tv och sådant.

Idag har jag bara tagit det lugnt, har varit helt trött, sov ca 2 timmar inatt och sen har jag bara badat och suttit vid datorn. Jag var även en sväng hemom till föräldrarna och hälsat på dem och vår hund, Miro. Han blev över lycklig att se mig :)

Nu sitter jag och Jenzan och ska se på en film, kommer inte riktigt ihåg vad den hette, något som A cinderella song story eller något :D

Jag hoppas ni haft en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0