Jävla skit!!

Hej!
Nu har jag verkligen fått nog. Har gått och haft ont av och till nu i 4 månader pga dessa jäkla visdoms tänderna, så strålar det upp i örona. De skickade iväg en remiss i Juni och fortfarande har jag inte fått någon tid. Igår brast allt, jag fick så fruktansvärt ont i tänderna och örat att jag bara låg och grät och skrek och tillsist ringde min pappa till akuten i malmö för att höra hur vi skulle göra, om det fanns någon speciellt medicin eller något. Hon rekommenderade lite saker som jag gjorde på kvällen och så gav hon ett nummer vi skulle ringa till en tandklinik i malmö som hade öppet på en söndag. Pappa ringde dit på morgonen när han vaknat och fick en akut tid. Väl där så kollade tandläkaren på mina visdoms tänder och sa att jag var tvungen att ringa min tandlakare och få numret dit som de skickat remissen för detta var verkligen akut nu. Sen skrev han ut ett recept på väldigt starkt medicin som jag skulle ta. Stark är den verkligen för jag blir väldigt yr och helt trött och matt i hela kroppen efter jag tagit den, men jag känner ingen smärta så det är positivt.

Imorgon måste jag verkligen planera in när jag ska ta medicinen så jag kan köra till jobbet. Det är så sjukt att man förlorar så mycket om man missar en dag. Tråkigt!
Nu ska jag gå och lägga mig, är jättetrött! Det kommer inte bli så mycket uppdatering framöver för jag har absolut ingen ork utan det får bli när allt är bättre igen. Jag hoppas ni har haft en bra vecka och en underbar helg!

Puss och Kram

                             image description


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



2011-10-17 @ 12:27:47
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0