Have faith......

Hej!
Nu har 2 dagar passerat i denna veckan. Har varit skit. Jag har inte jobbat för jag har haft så ont och gått på denna medicinen och den gör ju mig så trött och yr så jag vill inte köra bil då.
I måndags ringde jag till tandläkaren för att få numret dit de skickat remissen, men de hade inget nummer så jag fick själv leta upp det på nätet och sen när jag hittade det så fick jag snacka med en trevlig dam, till skillnad från vad de är nere på folktandvården. Men hon berättade att de inte fått någon remiss, verken i Malmö eller Lund :O Jag blev förvånad och de sa att jag skulle ringa min tandläkare och höra. Min tandläkare sa till mig sist jag var där i slutet av Juli att hon hade skickat den i början av Juni, Vilken jäkla lögnhals hon är!! Jag blir så förbannad! Jag har gått och haft så jäkla ont så länge så har hon inte ens skickat iväg den :'(

Imorgon ska jag till en annan tandläkare som min morbror och hans sambo plus min mamma går till som de tycker är suverän. Jag hoppas verkligen han kan hjälpa mig för jag orkar inte med dennna smärtan nu mer och gå på en massa värk tabletter.
Det känns som min blogg har blivit så jäkla negativ, men den får vara det ett tag framöver tills allt är fixat, sen ska jag komma tillbaka Stronger then ever!! :)

Jag hoppas ni haft en bra dag, min har varit helt okej. Dock har det regnat som tusan och blåst typ hela dagen och de sa ju att det skulle vara solsken idag? :S

Sov gott när ni lägger er och dröm söta drömmar!!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Du har sån fin och välkomnande blogg

2011-10-20 @ 10:18:13
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0