Got 2 love you!

Godmorgon!
Idag är det strålande sol här i Trelleborg. Jag ska strax iväg och jobba kväll. Inatt så hade jag så fruktansvärt ont i mitt förbannade öra. Jag vet inte vad jag ska ta mig till för smärtan försvinner inte helt även om jag tar panodil liksom. What to do?? Jag somnade vid ca 05 och sen blev jag väckt av min syster som ringde vid 10, de skulle in och kolla på rören här. Tack för den liksom!

Nu har jag duschat och fixat håret iallafall och ska bara sätta på lite mascara sen är jag redo att dra iväg till jobbet. Hoppas det blir en bra dag och lugnt arbete. Måndagar är lite sådär för varje måndag så har jag blivit så sjukt trött och fått ont i huvudet och när jag ska köra hem så känner jag mig spy färdig, det är så skumt.

Imorgon så ska Mohamed åka hem till sitt hem och familj och det innebär att vi inte kommer kunna snacka så ofta för där har han inte tillgång till internet. Usch det kommer vara fruktansvärt :( Nu är det bara 83 dagar kvar till jag ska åka ner där och hälsa på honom och sen får vi se om vi lyckas få så han kan komma hit och hälsa på mig. Hade varit skoj om han fått det så ser han hur det är här i Sverige också.

Nej nu ska jag sätta på lite mascara och fixa lite med jobbe väskan. Ni får ha en underbar dag.

Puss och Kram

                

Kommentarer
Postat av: Anna

hur länge ska du vara i tunisien? :)

2011-10-03 @ 16:45:28
Postat av: Anna

Uppdatera!! ;)

2011-10-08 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0