En av världens värsta dagar!!

Hej allihopa!
Idag är det fredag och helgen börjar. Det är något man ska se framemot och vara glad över tycker jag och det är jag. Dock har jag inte fått en enda minuts blund inatt pga av sån fruktansvärd värk i tänderna och örat. Det är så sjukt, jag tog medicin men det hjälpte inte helt och jag kan inte slappna av för det gör så fruktansvärt ont. Plus att alvedonen tog slut :( Sån tur är lånar min stora syster Jenny pengar så vi kan köpa så jag överlever. Jag fick även hämtat ut nya brustabletter som jag ska ta mot värken. Jag hoppas att det blir bättre snart för jag är så jäkla utmattad av detta jävla skitet. Jag är också så jävla arg på min tandläkare på folktandvården över att hon inte skickade iväg remissen. Om hon gjort det så hade jag kanske redan fått tid så de opererat bort tänderna och då hade jag inte haft såhär ont nu. Jag är så jäkla förbannad på henne!!
När jag har såhär ont så blir jag så lätt förbannad också och då går det ut över människorna i min närhet och det vill jag inte. Jag kan bli förbannad om jag tycker folk pratar för högt, helt sjukt egentligen men så ligger det till.
Jag vill bara att allt ska bli bra igen som det var innan.

Min mamma ligger här hemma och spyr, det är antingen maginfluensa eller vinterkräk sjukan. Jag hoppas inte jag åker på det också. Jag hatar att kräka.
Mitt klagande här i bloggen fortsätter som ni märker, men det är ju MIN blogg så jag får ju skriva vad jag vill i den. Ni kommenterar ju ändå aldrig något så ni verkar ändå inte bry er!!

Jag hoppas ni haft en bra dag, vädret har varit helt okej ju.

Puss och Kram

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0