Baby don´t walk out that door!!

Godmorgon på er sötnosar!
Jag hoppas allt är bra med er denna söndag, själv är det helt okej. Idag är det en såkallad vilodag, men nu för tiden är det alltid vilo dag och det måste jag verkligen ändra på. Idag så ska Hanzi och Jenzan ner i stan och fika och de frågade om jag ville följa med. Jag hade gärna följt med, men idag känner jag att jag inte orkar lyssna på andras problem och jag orkar inte prata om mina bekymmer. Jag vill bara vara tyst idag!

Idag är det Jennys tur att fixa middagen för jag fixade den hela förra helgen. Dock sa hon att hon kunde betala ingredienserna, men vaddå? Ska jag stå och fixa det då? Bara där är mat och jag kan få någon matform så är jag glad.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och sen får vi se vad jag hittar på med.
Hoppas ni får en trevlig söndag!

Puss och Kram

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0