Never Back Down!!!

Nu ikväll har jag sett en film som jag sett en gång innan faktiskt men jag tycker den är så grymt bra. Jag såg ettan igår också, men den tycker jag inte är lika bra som tvåan :) Filmerna heter Never back down och Never Back Down 2. Sjuuuukt bra är dem, Ni måste se dem!!

I filmerna så håller de på med någon sorts fighting, typ MMA eller vad det heter :D Och även om man inte gillar när de slåss så måste man tycka om när de är halvt nakna hahaha Bara överkroppar liksom, vältränade överkroppar dessutom :P Musik i filmerna är också väldigt viktigt och i tvåan så är det en låt som är så grym och man blir helt tänd. Tänkte dela med mig av den:



Sov så gott!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0