I´m safe when i´m in your arms!


                       Without you i would fall appart, I´m safe when i am in your arms

                             Only you can set me free and only you can save me!! <3

Nu är jag hemma igen, det blev några timmar nere i stan. Vi kikade runt i lite affärer och tog en fika. Dock blev det inget handlande för min del förutom ett spel vi kan ha här hemma :D Kallaha eller vad det heter :D Rätt skoj! :) Nu har vi precis käkat middag och nu blir det lite musik lyssnande och sen ska jag sätta igång med tvättning och gå ner i affären och handla några bananer till gröten imorgon, Wiiiee!! :D
Helgen har varit sjukt lugn, har inte hittat på något alls mer än idag lite. Det blir knappt några utgångar nuförtiden tycker jag. Mina vänner och systrar ska till törringe den 9/12 för då ska Scotts spela, men jag gillade verkligen inte Törringe s¨å jag ska definitivt inte med dit igen, plus att jag tycker det är rent för dyrt att gå dit där.

Imorgon är det ny arbetsvecka, ska bli skoj för nu har jag fixat spotify på mobilen så jag har musik att lyssna på, skönt för annars blir det så tråkigt. Plus att imorgon efter jobb ska jag snacka med min älskling på skype, vi kunde ju inte snacka i helgen för internetcafét var inte öppet hos honom då för han är bara i en liten stad nu. Men imorgon får jag se honom igen. Jag saknar honom!

Jag kommer fira nyår och min födelsedag nere i Tunisien med Mohamed, det ska bli riktigt skoj. Annorlunda haha :) Dock vet jag inte vad vi ska hitta på utan det får vi se när det närmar sig.
Nej nu ska jag lyssna vidare på min musik och börja på min packlista :)

Hoppas ni haft en bra söndag och att kvällen blir fortsatt bra!

Puss och Kram



Hahaha kollade tillbaka i arkiven och hittade dessa bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0