Ännu en hemmakväll!! :/

Hej!
En vecka och 3 dagar sen jag sist skrev, hmm.... Vad ska man säga egentligen mer än att jag har varit upptagen med jobb och jag har absolut inget roligt att blogga om. Det är bara jobb liksom. Eller jo jag ska åka till Tunisien i december den 27:de :) Sj´ka bli riktigt skoj och komma bort lite, jag fick ju strunta i och åka till Turkiet i september för jag fick ju jobb och det går före. På jobbet går det skit bra, jobbar numera dag måndag och tisdagar och kväll på onsdagar och torsdagar och är änsålänge ledig på fredagar :) Längre helg Yeeaay!! :P

Igår satt vi och planera att vi skulle ut och röja eller hitta på något skoj, men nu verkar det som det blir en hemmakväll igen, tycker det alltid blir det. Själv tycker jag det är så sjukt tråkigt att bara vara hemma och glo på film eller sånt, men andra kanske tycker det är skoj, sen är ju mina kompis äldre dessutom, de är kanske tröttare nu förtiden :/ ??

Nu håller jag på att fixa med maten, blir kyckling gratäng som vi testade för 1 vecka sen, mums :P Sen får vi se vad denna kväll bjuder på, kanske blir det en spontan utdragning?? Who knows :D Jag ser att Hannah håller på att fixa sitt hår och sånt, Why??

Nej nu måste jag kolla maten. Ha en underbar lördagskväll mina vänner!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0