Vi är på gång, vi är laddade, vi är tända....

Även denna dag är snart slut och den har varit helt okej, inte gjort något speciellt dock. Jobbat och sen tagit det lugnt. Måste sätta mig och fundera på hur jag ska fixa med pengar i sommar, där är ju inte jobb direkt :/ 
Nu gäller det att snåla med pengarna och spara så jag kan dra iväg igen i September/ Oktober någon gång :) Yeay!

Ingen som vet hur man kan fixa jobb och tjäna lite pengar i sommar?? :) 

Nej nu ska jag dra ut i trädgården lite och plocka ogräs eller något hade jag tänkt :) 

By the way! Någon hade frågat hur gammal jag är, tror jag skrivit det innan, men kan ju skriva det igen :D 
Jag är 23 år!! :D 

Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

sv: Sant! Alla med Hurts är riktigt bra faktiskt. Ta hem deras album :)

2011-06-16 @ 18:27:57
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0