Underbar dag :)

Idag har det varit strålande väder och det älskar vi, dock har jag inte haft tid att ligga i trädgården och sola, men det kommer fler gånger väl. Imorgon skulle det dock kanske regna :/ Inte roligt alls.
Dagen tillbringade jag med Hanzi, Fritte och Bjelkis, vi drog ner till stan och gick runt, tog en glass i solen och satt och snackade. Sen begav vi oss till en ny skoaffär som har öppnat, dock inte så himla ny för den har varit här ett litet tag nu, men jag har aldrig handlat där för där är typ bara fula skor tycker jag hahah :D Men vi testade ett par skor och gick runt som modeller haha :D Jaja what to do liksom
Sen gick vi och hälsade på Malmgren på hennes jobb och de kära barnen, I just love them så rackarna :)
Längtar till man ska börja jobba igen och förhoppningsvis där.
När vi skulle köra hem så blev vi så himla hungriga så vi fixade även lite mat, mums ;P

Sen blev jag så jäkla trött så jag gick in och vilade i ca 2 timmar hahah :) Skönt!
Sen har det blivit lite camande med bjelken :D Skoj förutomm när hon äter upp coca cola flaskan :P hahha man får ont i truten bara man ser henne tugga där hahah :D Puss puss!! :* ;P
Ska se om jag kan få in bilderna så de kan komma upp här på bloggen :D ;)

Nej nu ska jag återgå till mina snackisar!

Ha det gött! Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0