Tisdag 28/6-2011

Tänk snart är det redan Juli månad, helt sjukt vad tiden går snabbt :/ :D

Ska strax iväg till tandläkaren, hoppas det går fort och smärtfritt, men med min tur så kommer det väl inte göra det :/
Jag sov så sjukt dåligt inatt är jättetrött nu. Jag gick och la mig klockan 21, men hade så jäkla ont i huvudet så vid klockan 23 fick jag ta huvudvärkstablett och sen låg jag vaken till klockan 02, vaknade igen vid typ 05.41 och sen somnade jag om och vaknade när klockan ringde klockan 08. Ingen rolig natt alls.
Idag ska det komma några folk och fixa tv uttagen, tur man inte är hemma hahah :D

Vad ska ni göra idag?

                  

Drömmer mig bort till Turkiet! :D

Ha det bra! Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0