That boy can really move!! :D

Äntligen hemma!! :D
Jag tog mig i kragen och drog in och tränade, dock hoppade jag över spinningen för jag pallade verkligen inte med den idag. Jag tränade Bodycombat och Zumba. Idag gick det mycket bättre på bodycombaten, jag kände att jag orkade mer och hängde med lite bättre iallafall. Sen var det ju zumba efter, det var första gången jag testade det här på Ac , jag har ju kört llite här hemma med de Dvd skivorna vi har. Det var lite annorlunda men det var rätt skoj, dock är det roligare med zumban här hemma. Andreas hade båda passen, jag undrade verkligen hur det skulle vara på zumban men han var riktigt duktig, He really can move om man säger så hahah :D
Linda körde också två låtar innan jag och Jenny fick rusa iväg till bussen :)

Innan idag så fixade vi ju med poolen, rengjorde den och sen tog vi ett dopp, fast jag tyckte det var rent för kallt så jag gick upp och la mig på en madrass istället och solade. Det var mycket skönare :)
Märkte nu att jag blivit väldigt röd, gjorde lite ont när jag tränade, men man överlever, hoppas det blir brunt sen ;D Hoppas verkligen det är fint väder imorgon med så man kan sola lite då med och så kanske Hannah, Frida och jag skulle ner i stan med Bjelkis och gå runt och käka en glass eller något, men vi får se helt enkelt :)

Vad har ni gjort idag? Har ni testat på zumba någon gång? :) Annars kan jag rekommendera det! :)

               

Ha det gött! Puss och Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0