Malmö

Idag har jag varit och storhandlat på Maxi inför midsommarfesten imorgon, tog med mig Lillkusinen också, det var trevligt att vara med henne lite :) Det tog minst en timme, sprang runt och letade efter alla saker, man hittar ju knappt där hahah :D

Sen åkte jag in till Malmö med Malmagrinet och Jenzan, vi åt på en indisk restaurang och sen promenerade vi ner till Lilla torg till TGI Fridays och tog en milkshake. Jag kom precis hem. Här är väldigt tråkigt väder, regnar väldigt mycket, hoppas det är fint iimorgon.
Imorgon kommer det en hel del människor, jag ska bland annat köra och hämta vår pappas moster i Staffanstorp vid halv två. Det innebär ingen musik i bilen :D Men tur det bara tar ca 35 minuter :D

Idag köpte jag även hårfärg som jag ska sätta i imorgon, har fått en sån rälig utväxt som jag icke vill ha :P
Nej nu ska jag ta det lugnt, så får vi uppdatera lite mer imorgon istället :)
Vad hitta ni på med idag?

Hoppas ni hade en trevlig dag!

Kraaaaaam!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0