Godmorgon!

Har precis varit nere i uterummet och käkat frukost, man kanske ska ta och göra sig iordning och göra något av denna dagen också?? Fan är fortfarande trött, vill bara lägga mig, men min stora syster undra om jag ville följa med henne till Malmö, hon skulle till Stadium och handla :/ Hon handlar så jäkla mycket där eller överhuvudtaget så har hon handlat jätte mycket på sistone men tror fan inte hon kommer använda hälften av det ens....

Ikväll ska jag ut till Harrys med Malmgren, ska bli skoj, det var ju ett tag sen vi var ute och dansade så känner att det är dags nu :) Har någon cider i kylen som man kankse kan ta och sen köpte jag Bacardi Strawberry Dauquri när vi var på systemet sist :D Den är tydligen färdig blandad man ska bara tillsätta jordgubbar och is, undra om det kan vara något :D

Vad ska ni hitta på med idag?

Ha det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0