Gårdagen!!

Igår under dagen tog jag det lugnt, jag färgade mitt hår, fixade ögonbrynen mm..
Sen körde jag och Jenzan och handlade kina mat till oss och Malmgren så vi hämtade upp Malmgren och körde hem till oss för att käka. Efter vi ätit så skulle vi fixa håret på Malmgren och sen tog jag på mig uppgiften att fixa hennes ögon, hon klarar verkligen inte av att folk är nära hennes ögon, hon klarar det knappt själv. Men jag lyckades få på mascara så det blev riktigt snyggt och en ögonskugga, var helnöjd.
Sen tog vi lite bilder ute i trädgården, ska se om man kan lägga upp några senare idag. Malmgren var så nöjd med håret att hon ville åka hem till gården där hennes mamma och pappa bor och visa upp det och klart att vi gjorde det också :D De kände knappt igen henne sa dem :) Men de tyckte det blev väldigt fint.
Sen körde vi in till TGI Fridays och drack en milkshake, kände verkligen udda att sitta där med en milkshake när alla andra drack drinkar, men men what to do när man är med äldre damer som inte dricker?? :D
Efter vi suttit där en stund så begav vi oss vidare till Harrys och satte oss där en stund och väntade på att folket skulle komma och hela kvällen skulle sätta igång.
Dans kvällen började med att en lite äldre full man skulle dansa med en och dansa in i en och sånt skit, vi visade tydligt att vi inte ville men han fortsatte, sjukt störrigt!!
Men sen kom det mer folk, det var sjukt mycket. Men vi dansa på och det var roligt, dock så var personalen som samlade in glas och sånt sjukt otrtevliga, knuffades och hade sig, jävla bitchar, kände att jag bara vill knuffa dem. De är alltid så jäkla sura. Jag försöker alltid flytta mig så de kan komma fram, det är ju deras jobb att samla in glasen, i igår kväll var de helt sjuka alltså.

Senare på kvällen kom en av Malmgrens kompisar, så vi dansade med honom och om det kom någon som man inte ville dansa med så sa vi att man var gift med honom hahaha, bra täckmantel där liksom, han bara skrattade åt oss. Plus att han skulle bjuda oss på någon dricka, jag sa att jag inte ville ha någon, var liksom inte sugen mer, men Malmgren skulle ha en redbull och klart att han köper en till mig med då ju hahah :D :D Jag hatar verkligen redbull, fick klökningar efter första smutten liksom haha :D Men jag gav sen min till Malmgren, hon älskar redbull, drack tre glas igår när vi var där liksom :D

Sen när vi skulle köra hem så gick vi där ute och Malmgren snackade i telefon med en annan kompis som försökt nå oss under kvällen, men vi har inte våra telefoner med in på dans golvet liksom. Vad tror ni då händer?? :D Jo en fågelmås skiter på henne hahah dog av skratt där :D Men hon snodde en servett och sen gick vi vidare till bilen och körde hem.



            
                      
Här är några bilder får visa några till sen!

Vad ska ni hitta på med idag?? Jag ska bara ta det lugnt idag.

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Vad kul att du är med!:D



Allt bra idag??

KRAM

2011-06-26 @ 19:45:59
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2011-06-26 @ 21:57:48
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu finns vinnarna för dagens blogg uppe på bloggen!:D Kolla om du vann, om inte anmäl dig igen redan nu!:D



SPAM ÄR TILLÅTET

2011-06-27 @ 12:26:40
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0