Alexandra hääääääääär :D

Okej var ska vi börja ? Jo eftersom Petra är dålig på att uppdatera bloggen så får jag ju göra det nu :) ! Och jag vet att Petra kommer få jätte många kommentarer och jätte många läsare på grund av detta  men det är sånt man får bjuda på som en sjukt shysst vän :D ! nå väl det har inte hänt så mycket idag , har varit iväg en del och det har varit en fartfylld dag ! gillar ju inte när tiden bara står still :) ! . Petra skrev innan att jag skulle cykla med henne till maxi ? gaalen ehm ja ! aldrig att jag anstränger mig om jag inte behöver ;) haha .. och nej jag är inte lika duktig som tränar som Petra är !!!! :) Well har inte så mycket att skriva mer men det blev i alla fall en liten UPPDATERING right Petra ? haha ;D

God natt alla :D


// Alexandra"bästaste"Bjelk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0