21/6-2011

Godmorgon!!
Igår var jag så jäkla trött efter att bara sovit ca 2 timmar på natten och sen en heldags jobb och träning på kvällen så jag somnade vid halv nio :D Men skönt att ha fått sova ut iallafall.
Idag blirdet jobb igen och ikväll blir det comeback på Ac Sportcenter i Malmö :P
Ska köra BodyCombat och Zumba hade jag tänkt, hoppas det blir grymt. Och hoppas jag inte trillar ner från trappan utanför igen hahaha :D Sitter och lyssnar på alla låtar som är med på Combaten och vissa är riktigt grymma så det ska bli kul att se vad Dan och Rachel gjort för koreografi till dem :)

Nu hinner jag inte skriva mer och vet inte om jag hinner skriva något under dagen, så det får väl bli ikväll då om jag orkar.
Vad ska ni hitta på med idag förresten?

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0