Vad hände med vädret?? :O

Nu är middagen uppäten och jag funderar på om jag ska köra ner till hemmakväll och kanske hyra film och handla lite godis. Jag är på så sjukt dåligt humör idag, vill helst inte snacka med någon idag för då kommer det bara bli fel alltihopa. Längtar till September just nu.

Jag kommer ihåg att jag kollade på min väder app i min Iphone för någon dag sen och då skulle det ha varit sol idag, men What the Fuck! Det regnar ( just nu är det uppehåll ) och blåser en massa och är sjukt kallt ute. Vart har den svenska sommaren tagit vägen?? Vår vinter är jätte lång, ska vår sommar nu vara super kort bara för det?? Det är inte rätt!

Nej nu ska jag sluta beklaga mig på såna här små saker! Men som jag sa så är det ingen bra dag idag och jag tänker inte spela att allt är bra när det inte är det!

Hoppas ni har haft en bra dag allesammans!

Puss och Kram

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0