There´s no easy way out!

Go´kväll i stugan!!
Halva familjen sitter fortfarande ute i vårt uterum och spelar kortspel, tror de spelade plump eller hur det stavas. Vår kompis Alexandra kom förbi och hälsa på och vi snackade med henne lite också.

Tidigare idag så fick min pappa ett telefonsamtal från Ingrid, Vår pappas moster Brita har trillat när hon var ute med hunden. Sån tur va så hade någon hjälpt henne hem och de fick ringt efter en ambulans. Vi fick reda på att hon fått en fraktur i ett av knäna och hade fått något skrapsår vid huvudet. Hon skulle bli opererad någon dag nu i helgen sen får vi se hur det går. Hoppas allt blir bra snart igen.

Imorgon ska vi fira vår faster Kerstin. Ska bli skoj. Vi hade tänkt grilla hamburgare så vi hoppas att det är uppehåll när vi ska grilla. Sen så ska vi käka lite glass också. Hon fyller inte år imorgon utan vi firar henne lite tidigare för hon skulle iväg på något när det var hennes födelsedag. Men detta går lika bra :-)

Nu ska jag försöka bli lite trött så jag kan gå och lägga mig. Ska lyssna färdigt på min musik och ska kolla lite mer resor. Har hittat en rättså billigt men det var med ett stopp på både dit och hem resan och jag hatar stopp, speciellt om man reser ensam. På hemvägen ska jag vänta i 3 timmar då på en flygplats. Vad gör man i 3 timmar ensam liksom?? :-O Men vi får se hur jag gör.

Vad har ni hittat på med idag?

Sov gott allihopa!!

Puss och Kram


                   
                            Vår kära söta Brita! Älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

sv; tack en länk kommer upp nu :D allt bra?

2011-07-23 @ 02:10:41
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

sv; härligt! de funkar .. :)

2011-07-23 @ 02:28:03
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0