Sunny day!!

En underbar dag idag, solsken och riktigt varmt. Jag har varit iväg och försökt fixa med min lön för de hade glömt eller slarvat bort min lapp, plus 30 andras. Det är det sämsta med detta system, att de glömmer att dela ut ens lön i tid, det är liksom inte första gången de glömmer heller.

Idag kommer även min pappas moster hit, Brita. Hon ska ju sova här nu tills hon är bättre och kan göra saker själv igen. Ska bli lite kul för då får man träffa henne varje dag, det gör man inte annars ju.
Annars vet jag inte vad som händer mer idag. Får se helt enkelt.

Vad har ni hittat på med änsålänge??

Ha en fortsatt trevlig dag!

Puss och Kram!!


                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0