Strange how hard it rains now!!

Tjenixen alla glada!
Idag är det fredag och ännu en vecka har gått på detta året. Man kan väl säga att jag sovit bort de flesta dagar i denna veckan tyvärr. Har på något sätt lyckats vända dygnet, tror det beror på att Bjelken alltid vill att man ska sitta uppe så länge på nätterna och skriva med henne, men det får det bli ett slut på :P Vi får skriva på dagen istället lilla vännen.

Just nu sitter jag och funderar på det eviga dilemmat jag tänker på, dock kan jag inte skriva ut det här för det är för många människor som läser min blogg som är emot det beslutet. Även fast det hade varit skönt om man kunnat snacka med någon även om de alltid ger en samma negativa svar :( Men så är det väl??

Idag så ska vissa i mitt umgänge träffas och käka middag ihop och se film, jag vet inte riktigt om jag är sugen på det. Om jag inte är helt sugen då går jag inte ens för jag vill inte förstöra för de andra. Vill även göra ett telefonsamtal, men jag drar mig för det hela tiden, vet inte varför ens. Är väl lite rädd att det ska vara annorlunda. Usch vad jobbigt det är.

Jag saknar tiden som var för några år sedan, allt var så lätt och man hade roligt och alla var tillsammans. Sen händer det något och man blir helt splittrad, man vet inte vad man ska göra för det kan vara "fel". Men varför ska man ens vara indragen när man inte ens gjort något? Man kan se på alla att de alltid är lite tillbaka när det kommer till vissa saker, man vet inte riktigt hur man ska göra. :/

Nu ska jag se om där finns något att käka sen får jag se hur jag gör.

Vad ska ni hitta på med idag? Några roliga planer?

Puss och Kram

              


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du bli utsedd till Dagens Blogg + bli länkad i menyn? Gå i så fall in på http://blogoftoday.blogg.se/



Ha en fortsatt trevlig dag!

2011-07-15 @ 18:08:16
URL: http://blogoftoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0