Söndag 31/7-11

Idag är det väldigt skiftande väder, ibland tittar solen fram och ibland är det bara molnigt. Jag tycker det är bra sålänge det inte regnar, då blir det inte bra haha. För om det regnar så är man inne och då får man inte komma ut i den friska luften eller får och får, man vill inte.

Det var tänkt att jag skulle ner i stan med Felicia idag, men som jag misstänkte lite så ville hon inte just nu och jag tänker inte tvinga eller fråga henne mer utan hon får själv säga. Tycker bara det är lite tråkigt.
Annars idag har jag inga planer direkt utan får se vad som händer, jag ska ner och lämna tillbaka filmerna vi hyrde förra veckan dock annars har jag inget planerat.

Kom precis på när jag skrev överskriften att det är den sista JULI idag, snart är hela sommaren också gången, helt sjukt. Det har inte varit en bra sommar direkt, väldigt mycket regn, lite tråkigt för sen blir det väl säkert en lång vinter, buhu!

Nu är det 6 dagar till jag och min kompis drar ner till Tunisien i en vecka, ska bli skönt med sol och bad. Hoppas det inte är för varmt bara. Sen drar jag förhoppningsvis ner till turkiet, Alanya i september, de säger att det ska vara som en svensk sommar och då är det ändå behagligt. Då får man ju sol och bad då också, så man inte är helt vit :D Dock har jag många funderingar kring den resan.

Nu ska jag göra mig iordning för dagen. Ha en underbar dag mina små vänner!

Puss och Kram



Jag tycker denna låten är riktigt bra. Orden och musiken är så bra. Love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0