Slappe dag!

Idag eller igår blir det för klockan är över tolv :D Var det en riktig slappe dag. Jag och min syster bara tog det lugnt, vi körde in till Malmö med vår kompis och handlade lite, jag fick med mig tre par skor hem. Ja jag vet att jag sa att jag inte skulle handla något men det bara blev så :D Sorry!!!
När vi kom hem satte vi igång med maten, vi gjorde taco och vår kompis joina oss också. Det var riktigt gott. Sen, tro det eller ej, satte vi oss med varsin data och bara chilla hahah helt sjukt egentligen men så var det.

Sen körde vår kompis hem och vi fortsatte att ta det lugnt. Sen tog jag sista rundan med vår hund, Miro och nu ligger jag här och bloggar lite. Snackade med en turkisk kompis men tror han somnade :/ Dålig stil!! :D
Ska strax gå och lägga mig hade jag tänkt, ska iväg till Staffanstorp och hämta en del av familjen imorgon, de kommer ju hem från Ullared då så. Vi får se vad de fick med sig hem åt mig ;P
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla runt lite :D
Sov gott mina änglar!!

Puss och Kram!


   
En bild på Miro när det var snö ute och hans pälskappa hahaha Sötnöten! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0