My body don´t lie, so let it rain over me!!

Vilken dag det har varit. Full rulle hela tiden haha. Det hela började ju att de ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon, Visst! Sen fick man hålla på och fixa med lönen som man inte fått. Är riktigt förbannade på dem angående det, inte första gången det händer liksom. Fick köra runt till olika ställen för att få rätt på det.

Sen kom jag hem och hann ta det lite lugnt, sen skulle jag iväg igen och handla med min kompis. Behöver lite saker nu till Tunisien resan, det blev  ett dyrt kapitel. Sen hem så var vår kusin och morbror här. Badade i poolen och satt och snacka. Sen kom ju Brita också hit, hon ska ju övernatta här nu ett tag. Usch som hon såg ut. Det är lite läskigt att se tycker jag. När vi satt där ute så blev det snack om middag och hon ville ha spagetti och köttfärssås, så då fick jag, Hannah och Felicia köra iväg. Körde till maxi och handlade och sen till Lidl och handlade lite dricka.

Nu har vi precis käkat, var riktigt gott. Var jätte längesen man åt just den maträtten så den satt som en smäck haha :P
Hannah och jag ringde även vår kompis och skulle höra om det blir laserdome på fredag eller inte och det blir det. Hon och Bechir ska med och sen skulle han ta med två kompisar. Då blir det lite fler killar, vi är ju en hel del tjejer haha. Bara vi i vår familj är ju 5 tjejer :P Ska bli riktigt skoj, har aldrig gjort det för så ska bli spännande.

Senare så skulle vi nog spela lite kortspel i vårt uterum och sen blir det sängen. Ska jobba 08.30-16.30, heldag med andra ord :P Var ju väldigt längesen man jobbade känns det som. Men bra att få några pengar i Augusti också till ens räkningar. Goodie goodie!!

Nej nu får jag avsluta för jag måste springa och kissa haha :P
Ha det gött allihopa! Idag har varit en bra dag <3

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0