Så sjukt...

Godmorgon!
Jag läste precis i Kenzas blogg att det hade hänt en sak med hennes kompisar, helt sjukt. Jag bara tänker på när jag är i turkiet, oftast så är jag ensam, men aldrig att det har hänt..
Visst har det kommit äckliga gubbjävlar och frågat om man velat ha sex med dem men det har varit lätt att få bort, även om de är supertröga och inte fattar ett NEJ! Plus att förra året så blev jag och min kompis överfallna av en kille, men även det lyckades jag fixa oss ur, med hjälp av lite tyurkiska och knyffande. Men varför ska det ens hända?? Det är vidrigt. När jag var i turkiet i februari detta året så följde alltid min kompis med mig när jag skulle gå på kvällen ( min kompis är turk och han bor därnere ) och jag minns hur han en kväll när jag skulle gå hem sa något som verkade helt idiotiskt, men det kunde ju inträffat även om det var typ en på miljonen. :)

Okej över till annat nu. Idag så skulle vi egentligen ha hälsat på Brita, min pappas moster och ätit middag där men i och med att jag är förkyld och lite krasslig i halsen så ville jag inte så hon blev sjuk, hon börjar bli gammal nu liksom. Så vi sa att vi skulle komma i veckan istället :)
Så vi ska åka in till Malmö snart med Malmgren och kolla på engelbrekts boden istället, Hannah behövde ett par nya skor och Malmgren skulle kolla på något annat.
Jag behöver inte handla något alls för en gångs skull :P :D Så jag ska bara följa med som support, sen får vi se om något slinker ner hahah :D

Alla de andra i familjen , 5st är ju uppe i ullared och handlar och de skickar bilder på kläder stup i kvarten för vi har bett dem kolla på lite åt oss och det uppdraget har de tagit seriöst hahah :D

Nej nu måste jag göra mig iordning!  Ha en bra dag! Vi hörs sen!

Puss och Kram

 



Här är lite bilder från när vi var nere i stan med Alexandra aka Bjelkis! :D


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- ah riktigt sjukt!

2011-07-02 @ 18:04:47
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0