Puuhh....

Vilken dag! Jag började jobba klockan 08.30, hade tänkt blogga innan jag stack till jobb, men syster hade tagit upp datorn och jag ville inte gå in där och leta och väcka henne och jag lyckas aldrig få till mobilbloggningen, väldigt skumt. Men nu har jag iallafall paus, så jäkla skönt. Man märker verkligen skillnad från barn till barn. Vissa är så otroligt jobbiga och hur mycket än man säger till dem så fattar de aldrig och de lyssnar helt enkelt inte.

Efter jobb vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inget inplanerat. Känner att jag är riktigt trött för jag sov inte så bra inatt, det var ett tag sen jag sov ordentligt på nätterna nu, även om jag den senaste veckan ändå kommit i säng rätt tidigt, men det vill sig inte.


Nej nu ska jag sätta mig i soffan och andas 5 minuter sen ska jag rusa tillbaka till jobbet. Slutar klockan 16.30 idag, så det har blivit en heldag! Wiiee :D

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa! Vi hörs när jag slutar.

Puss och Kram

 

Är man sliten or what?? :D                       Från i lördags när vi skulle gå ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0